26 Ekim 2007 Cuma

Mybook’a üye olunuz lütfen!


Eli kalem tutup da hakkında iki satır yazmayanın kalmadığı bir site oldu Facebook… Ben, sevgilim, eski sevgilim, sevgilimin eski sevgilisi, ilkokul arkadaşlarımdan tutun da gelmiş geçmiş tüm patronlarıma kadar tanıdığım herkesin üye olduğu bir cemaat oluverdi burası. Hatta bir arkadaşım tüm ısrarlara rağmen siteye üye olmadığı için ‘ona Facebook’ta delicesine ihtiyacım’ olduğuna dair bir grup açtım, görünen o ki grup üyesi 500’ü bulursa o da aramıza katılacak, şartı bu! Gün itibarıyla 158 üyeye ulaştık henüz acınacak durumdayız! Sonra bir de Hatebook çıktı. Facebook’a kıl olanlara, agresif ve amiyane tabirlere ‘terso’lara göre! Facebook’ta ilkokul arkadaşını arayanların yerine intikam peşinde olanlar, hoşlanmadıkları kişileri listeleyenler var. Bu da hoş hatta parlak bir fikir ya da ne bileyim yararlı bir hizmet olabilir… Tüm bu sanal cemaat bilgilerini alıp, allayıp pullayıp kafama göre derliyorum ve herkesin kendi ‘mybook’u olabilsin istiyorum, olmaz mı? Mesela benim ‘mybook’umda profil takipçisi olsun! Başka birtakım sanal cemaat sitelerinde var, facebook’ta yok. Kim benim profilime bakmış, ne zaman bakmış, arkadaşlarım arasında gezip casusçuluk oynamış mı filan hepsini göstersin. Ama benimkiler gizli kalsın mümkünse? E, bu benim ‘mybook’um olduğuna göre kuralları koymam serbest! Sonra, madem böyle bir sitenin sahibiyim para da kazanayım. Ama bunun için google gibi sitelerin yardımına muhtaç olmayayım. Arkadaş listeme eklediğim her bir kelle fotoğrafı için trink, banka hesabıma arkadaşlık sistemine giriş bedeli yatsın! Ayrıca içinde bulunduğum grup fotoğraflarında da aynı sisteme tabi tutabileyim arkadaşlarımı! Bencilce mi? En azından çalınan zamanımı ek gelire bağlamış olurum… Daha sinsice niyetlerim de var ama neyse. Peki sizin ‘mybook’unuzda neler olsa sanal cemaate daha sıkı bağlanırsınız acaba?

3 Comments:

eloise vera said...

eski sevgilimin annesini ya.. ben bunu da buldum, ötesi yok..

Hakan Ö. said...

facebok bana sevgili bulsun. sonra bi tane daha bulsun ve hem eski hemde yeni sevgilim olmuş olsun.

rebelon said...

mybook ta beni kimse bulamasın ama ben herkesi bulabiliyim.hem para da istemem,kazansam da olur.ex aşkın anası da farklı bi f..